Sobre la Taula
#Exhibition

Sobre la Taula

L’associació visual d’una mirada distreta.

“Es fenomenal aquesta manera de treballar en la que la imatge apareix i desapareix d’una manera vertiginosa”1.

Sobre la Taula es una exposició que desvela el treball rere la projecció arquitectònica de Enric Miralles juntament amb el seu estudi.

La seva obra no es una sèrie, no s’ha d’entendre a través de variants, no son projectes individuals, sinó que es un objecte sencer desglossat en varis llocs, situacions, temps materials companyies, estils i moments.

Sobre la Taula mostra el mètode ideat i perfeccionat per l’arquitecte i la seva ejecció a través de diferents plàstiques i modes de representació. Mostrant, d’aquesta manera els discrets codis, repeticions i diàlegs que existeixen dins de la totalitat de la obra.

La projecció de perspectives, el desglossament de objecte sobre paper, la seva distorsió a través de fotomuntatges, la seva construcció física per ser després desconstruït de nou genera la conversa constant que unifica tots els fragments i punts de vista dels diversos projectes en peces del mateix discurs.

1.Ref – Enric Miralles, un retrat de Giaccometti 1995.

CREDITS

Comissariat: